کانال پیش ساخته آب ۴۷۰۶۰

کانال پیش ساخته آب 47060

کانال پیش ساخته آب ۴۷۰۶۰

کد : ۴۷۰۶۰
شرکت سازنده : هاراتون آلمان – hauraton
جنس بدنه ی کانال : پلی پروپیلن – PP
جنس گریتینگ : پلی آمید تقویت شده – FIBERTEC
کلاس مقاومت وزنی : C250 – بیست و پنج تن
ارتفاع * عرض : ۲۰۰ * ۱۶۰ میلیمتر
طول هر قطعه کانال پیش ساخته : یک متر
کاربری : هدایت آبهای سطحی در ورودی پارکینگ ها ، کف کارخانجات و سایر فضاهای مشابه پر تردد

.

.

مشخصات فنی کانال پیش ساخته آب مدل ۴۷۰۶۰

کانال ۴۷۰۶۰ در سری  ” RECYFIX  PRO 100 ”  کانال های ساخت شرکت هاراتون آلمان طبقه بندی می شود. این کانال می تواند در فضاهایی مانند رمپ پارکینگ ، کف سوله کارخانجات و سایر فضاهای مشابهی که تردد سنگین داشته باشند ، مورد استفاده قرار گیرد. این کانال با توجه به عمق زیاد، برای فضاهایی که میزان آبهای سطحی بالاست و دبی ورودی به کانال بیشتر از حالت معمول شستشو یا بارندگی است، گزینه ی مناسبی به شمار می رود. در تصویر زیر ابعاد دقیق کانال پیش ساخته آب مدل ۴۷۰۶۰ را به همراه محل قرارگیری خروجی های کانال در هر یک متر، ملاحظه می فرمایید:

ابعاد کانال پیش ساخته آب 47060

ابعاد کانال پیش ساخته آب ۴۷۰۶۰


قطعات جانبی کانال پیش ساخته آب مدل ۴۷۰۶۰

برای مسدود نمودن انتهای کانال پیش ساخته در هر نقطه دلخواه، از قطعه ی ته بند ( EndCap ) استفاده می شود. همچنین در این مدل ، ته بند با قابلیت خروجی نیز موجود است که می توان از آن خروجی انتهایی گرفت. قطعه ی آشغالگیر و سیفون نیز در سایز ۱۱۰ از کف می تواند همراه کانال ۴۷۰۶۰ به کار برده شود:

مسدود کننده انتهایی کانال 47060

مسدود کننده انتهایی کانال ۴۷۰۶۰

واسطه خروجی انتهایی کانال 47060

واسطه خروجی انتهایی کانال ۴۷۰۶۰

سیفون / آشغالگیر 110

سیفون / آشغالگیر ۱۱۰


نصب کانال پیش ساخته آب مدل ۴۷۰۶۰

ماژول های یک متری کانال پیش ساخته به صورت نری مادگی به یکدیگر متصل می شوند. می توان برای آب بندی درز بین کانال ها از چسب پلی اورتان استفاده نمود. کانال های پیش ساخته در هر نقطه ی دلخواه قابل برش می باشند. برای تعبیه خروجی، بدنه ی کانال را توسط گردبر از نقطه ی مشخص، سوراخ می کنیم. کانال ۴۷۰۶۰ در هر یک متر ، نزدیک به انتهای کانال امکان تعبیه خروجی با سایز ۱۱۰ را داراست. این کانال امکان اتصال به صورت L یا T به سایر کانال ها را نیز دارد. در این مدل گریتینگ ها در فواصل ۵۰ سانتیمتری به بدنه ی کانال پیچ شده اند. کانال پیش ساخته برای حفظ استحکام خود به خصوص هنگام عبور اتومبیل از روی کانال، به یک بستر بتنی نیاز دارد. در تصویر زیر میزان بتن مورد نیاز برای کانال ۴۷۰۶۰ را ملاحظه می فرمایید:

نصب کانال پیش ساخته آب مدل 47060

نصب کانال پیش ساخته آب مدل ۴۷۰۶۰


دانلود data sheet کانال پیش ساخته آب مدل ۴۷۰۶۰


 لینک های مرتبط: “ گاتر ” , ” گریتینگ کامپوزیتی

به اشتراک بگذارید...