کانال پیش ساخته آب ۴۴۰۵۰

کانال پیش ساخته آب مدل 44050

کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۰۵۰

کد : ۴۴۰۵۰
شرکت سازنده : هاراتون آلمان – hauraton
جنس بدنه ی کانال : پلی پروپیلن – PP
جنس گریتینگ : پلی پروپیلن – PP
کلاس مقاومت وزنی : A15 – یک و نیم تن
ارتفاع * عرض : ۸۹ * ۱۱۹ میلیمتر
طول هر قطعه کانال پیش ساخته : یک متر
کاربری : هدایت آب در تمامی محوطه های با تردد عابرین پیاده همچنین حاشیه پارکینگ ها

.

.

مشخصات فنی کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۰۵۰

کانال ۴۴۰۵۰ در سری TOPX کانال های ساخت شرکت هاراتون آلمان طبقه بندی می شود. این کانال می تواند در فضاهایی مانند حیاط ، آشپزخانه صنعتی ، بام ، تراس ، روف گاردن ، حاشیه پارکینگ ها که احتمال عبور سواری های سبک کم باشد و سایر بخشهای ساختمان که نیاز به جمع آوری آب های سطحی داریم و از روی کانال ها فقط عابر پیاده تردد می کند، مورد استفاده قرار گیرد. در تصویر زیر ابعاد دقیق کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۰۵۰ را به همراه محل قرارگیری خروجی های کانال در هر یک متر، ملاحظه می فرمایید:

ابعاد کانال پیش ساخته آب مدل 44000

ابعاد کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۰۵۰


قطعات جانبی کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۰۵۰

برای مسدود نمودن انتهای کانال پیش ساخته در هر نقطه دلخواه، از قطعه ی ته بند ( EndCap ) و برای اتصال کانال به لوله ی فاضلاب از کف ، از قطعه ی خروجی با سایز ۷۰ میلیمتر ، استفاده می کنیم:

اتصالات جانبی کانال پیش ساخته مدل 44000

اتصالات جانبی کانال پیش ساخته مدل ۴۴۰۵۰


نصب کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۰۵۰

ماژول های یک متری کانال پیش ساخته به صورت نری مادگی به یکدیگر متصل می شوند. برای آب بندی درز بین کانال ها از چسب پلی اورتان می توان استفاده نمود. کانال های پیش ساخته در هر نقطه ی دلخواه قابل برش می باشند. برای تعبیه خروجی می بایست قطعه ی واسطه ی خروجی از کف را ابتدا به کف کانال پیچ نموده و سپس بدنه ی کانال را توسط گردبر سوراخ کنیم. کانال ۴۴۰۵۰ در هر یک متر ، از دو نقطه ی ابتدا و انتهای کانال امکان تعبیه خروجی را داراست. این مدل امکان اتصال به صورت L یا T به سایر کانال ها را نداشته و این امر صرفاً با تعبیه خروجی های مجزا برای هر یک از لاین ها امکان پذیر است. کانال پیش ساخته برای حفظ استحکام خود به یک بستر بتنی نیاز دارد. در تصویر زیر میزان بتن مورد نیاز برای کانال ۴۴۰۵۰ را ملاحظه می فرمایید:

نصب کانال پیش ساخته آب مدل 44000

نصب کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۰۵۰


دانلود data sheet کانال پیش ساخته آب مدل ۴۴۰۵۰


 سایر محصولات: ” گریل استخر ” , ” گریل پارکینگ

به اشتراک بگذارید...